لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

راست یعنی: ....

دروغ بود هرچه من گفتم
                     هرچه توشنیدی.....
گفتم کلامی بگو تا آرامم کند،
                   گفتی ارامشم تویی ، دروغ بود  !
گفتم شانه ایت را می خواهم تا دمی سر بر آن بیاسایم،
                          گفتی شانه هایم که هیچ وجودم مال تو، دروغ بود ! 

گفتم از تنهایی می لرزم ،

                          گفتی در آغوشم به امان باش ،  دروغ بود !
گفتم دستهایم سرد است،
                           گفتی میان دستهای من گرماست، دروغ بود !
گفتم قلبم ؟  .... گفتی مال من است
                                                گفتم عشقم ؟  .... گفتی مال من است !
                  دروغ بود هرچه تو گفتی ، هرچه من شنیدم
گفتی دوستت دارم ،
                  گفتم در قلبم نشسته ای، دروغ بود !
گفتی چشمهایت، نیازم،
                  گفتم نگاهت که می کنم آرامم، دروغ بود !
گفتی به تو عشق تو عادت دارم،
                 گفتم من بر این عادت نماز می گذارم، دروغ بود !
گفتی صدایت می کنم،  تنها مال من باش !
                        گفتم این تنهایی تنها آرزویم، دروغ بود !
گفتی دلم ؟    .... گفتم من گوشه نشینش ...
گفتی آغوشم ؟ ....  گفتم پناه عشقم ...
                             دروغ بود هرچه گفتیم و شنیدیم
                                  راست یعنی جمله ی آخر
                                       برو دیدار به قیامت
!!

نظرات 7 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ http://manihastam.blogsky.com

آره دیگه وقتی هر دو همیشه دروغ می گیم

ژس دیگه باید به هم بگیم که

واسه همیشه

برو دیدار به قیامت

(البته اگه تو اون شلوغی تونستیم همو ببینیم)

مهسا چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ

این روزا به اینکه همه چی دروغه بیشتر از همیشه میرسم دیگه طاقت موندن ندارم

اونقدر دروغ عادی شده که وقتی راست می گی کسی باور نمی کنه

محمد خاکدوست پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:26 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام عزیزم
چطوری؟
من امروز با البوم حکایت هفتم فرد منش اپ هستم
حتما بیا
نظر هم یادت نره
فدات

امین جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ

چه بد
اگه اینجوری باشه کاش قیامت هم همو نبینن
می خوان ببینن که چی بشه بازم به هم دروغ بگن

بابک شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ

ها؟
اصلا قهر قهر تا روز قیامت :-"

اونجا شلوغه ها گم می کنیم همدیگرو ها گفته باشم

محمد نادر پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام مریم
من همون محمد خاکدوستم
اما ازین به بعد
محمد نادر
خبری ازت نیست
؟
یه سر به من بزن

مسعود شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.download-roz.mihanblog.com

سلام سایت خیلی خوبی دارید اگر مایل به تبادل لینک هستید لطفا منو با اسم مرکز دانلود نرم افزار و اطلاعات موبایل لینک کنید و به من اطلاع بدید تا من هم شمارو لینک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد