لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

آلرژی

 

کسی رومی شناسید که نه مثل آدم بتونه کسی رو دوستداشته باشه و نه کسی  اونو ؟ ها می شناسید ؟ کسی که بدرد دوستداشتن و دوست داشته شدن نخوره ؟  

به این نتیجه رسیدم که من یک از اونام !!!!!!!! 

برای همین یه روز که چند سال بعد نخواهد بود ، شاید چند ماه ، چند هفته بعد ، تصمیم گرفتم فرار کنم .... از خودم !!  

 

پی نوشت : حتما به اطلاع می رسونم  

دوباره در پی نوشت : نمی دونم شاید هم نرسونم !

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد نادر شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام مریم
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخه چرا اینجوری فکر میکنی؟؟
من از اوضاع و احوال الان شما خبر ندارم اما
اما اینو میدونم که اینطور نیست
شما دارین اینو به خودتون تلقین میکنین
و با این کارتون هم به خودتون ضرر میزنین
و هم به اونهایی که دوستتون دارن
اخه مهدی منم که خیلی دوستش دارم مثل شما فکر میکنه
و هر چند وقت یه بار اینجوری میشه

ببینم شما متولد نیمه دوم اسفند هستین؟

سلام دوست
تلقین نیست در پی چند حادثه به این نتیجه رسیدم. نه من متولد اسفند نیستم

بابک شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ

ها؟ چی؟!
نشنوم از این حرفا دیگه، اوکی؟
عجب زمونه ای شده ها...

محمد نادر سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

چرا تلقینه
تلقینه
تلقینه
همینکه گفتم
دیگه هم تلقین نکن به خودت اینقدرررررررررررررررر

ممنون دوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد