لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

هوس

baroone shomal
 

دلم هوای شمال رو می خواد ... 

توهم نمناک جنگل ، نشستن تو تراس  

و شنیدن ضرباهنگ قطره ها روی شیروونی ، بوی آتیش و خاک خیس

کم کمک به خواب رفتن و از سردی هوا لذت بردن .....  

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:42 ب.ظ http://manihastam.blogsky.com

عکست جالب بید

مگه کجایی هستی که دلت هوای شمالو میکنه

مرسی - همه ایران سرای من است اما خب من از بدو تولد دچار تهرانیسم بودم . هوس شمال هم به خاطره اینه که مسافرت های آرامش بخشم به اون خطه بوده یادش به خیر

بابک چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

به به
جوجه کباب و قلیون یا سیگار مهم نیست
بشینی بارون و ببینی و لذت ببری و نخوابی البته بعدش

خب بلاخره تو این هوای باحال کم کم سطح هوشیاری مغز پایین میاد و خواب تو چشمای آدم میریزه

صابر جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

وای عین من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد