لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

درد دل شیطان !

اینک که برای ما هر امیدی نومیدی مبدل گشته است. خداوندگار را نگر که بجای ما فرشتگان مطرود و دربدر شده دل بمسرتی تازه خوش کردهو بآفریدن آدمی پرداخته و بخاطر وی جهانی تازه آفریده است! 

پس ای امید؛ بدرود باش و ای ترس تو نیز مرا ترک کن و ای پشیمانی از من دوری گزین ! 

در من که سرچشمه ی خوبی خشکیده است تو ای بدی و پلیدی بجای خوبی و خیر جایگزین باش. 

زیرا چون تو با منی قلمرو آفرینش را با یزدان دو بخش خواهم کرد و من بر نیمی از آن فرمانروائی خواهم داشت. 

شاید از آن نیم که خاص پروردگار است بخشی نیز بهره ی من گردد. 

چنانکه خواهد شد و دیری نمی پاید که این جهان نو، و این آدمیان بر تسلط من آگاهی خواهند یافت. 

                               « هیلتون » 

                      منظومه ی چهارم گفتگوی شیطان   

                                                          از بهشت گمشده

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ http://tanhatarinmaryam.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خوشحال شدم وقتی رد پایت را در ساحل دریای گفته هایم دیدم.
مرسی از اینکه سر زده ٬ سر زدی
وبلاگت عالی بود
باز هم منتظر حضور گرمت هستم
امیدوارم همیشه سبز و شکفته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد