لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

چه تکرار عبث و بیهوده ای

سالها پیش....

                               من یکی رو خیلی دوس داشتم 

                          اونم منو خیلی دو خیلی دوس داشت 

                              چن تا دیگه هم اونو دوس داشتن 

         بهش که گفتم ، گفت : من آدم خوش مشربی هستم بی نظر 

                               از هم جدا شدیم دور شدیم 

 

                          من دیگه کسی رو دوس نداشتم 

 

چن سال بعد.... 

                                      من یکی رو دوس داشتم 

                                      اونم می گفت دوسم داره 

                          یکی دیگه هم بهش هی حرفای عجیب می زد 

                         بهش گفتم ، گفت نه تو اشتباه می کنی ؟ 

                     اما اون یکی دیگه هی حرفای عجیب تری می زد 

 

به نظر شما من یکی رو دوس نداشته باشم بهتر نیست ؟  

چییییییییییی !!!؟      می گی فکرم قرون وسطاییه ؟  

 باشه من حاضرم عصر حجری باشم اما به احساس قلبیم احترام بذارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد