لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

اندر حکایت ما

شاهکار بزرگ و افتخار آمیز ما زندگی کردن بطور شایسته است  

 

این جمله رو یکی گفت  دلم می خواست ازش بپرسم کجا ؟ چه طوری ؟ 

منی که فقط دارم برای رضایت دیگران زندگی می کنم  یعنی شایستگی ؟ 

همه به به و چه چه می گن این یعنی دارم شایسته زندگی می کنم ؟ پس تکلیف خواسته هام و اون چیزایی که دوست دارم چی می شه ؟ اونطوری که دلم می خواد زندگی کنم چی ؟ 

 

  

 ¤¤¤ پی نوشت مادر بزرگ : واااااااای خدا مرگم بده ! می بینی آخرزمون شده. اون زمونا مگه ما می تونسیم بگیم اینو میخوام اونو نمی خوام. به حق چیزای نشنیده. پاشو دختر دهنتو آب بکش یه وخ اینا رو جایی نگی  تو در و همسایه می پیچه می گن دخترشون هوایی شده 

 

 

¤¤¤ پی نوشت برادر خونسردم : بیا سریالی که دوس داری شروع شد !!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد