لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

SEVEN POUND

فیلم بسیار جذاب با بازی زیبای ویل اسمیت ماجرای یک همسر وفادار که بعد از مرگ همسرش تو تصادف تصمیم به خودکشی می گیره اما قبلش آدمایی رو پیدا می کنه تا اعضای بدنش رو به اونها اهدا کنه و ..... 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
زیبا یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام دوست خوب من
من به تازگی به جمع شما بلاگ اسکایی ها اضافه شدم و خیلی خوشحال میشم که به من سر بزنی
وبلاگ من در مورد زیبا سازیه و خیلی خوشحال میشم که استفاده کنی و نظرت رو در موردشون بدونم
اگه پیشنهاد و یا انتقادی داشتی حتما بهم بگو چون نظرت می تونه به بهتر شدن وبلاگم خیلی کمک کنه
دوست من این اسم وبلاگ منه
.•* زیبــــــا ســـــاز بـــرای مــــــا *•.
با همین اسم لینکم کن و بهم بگو تا منم تو رو با چه اسمی لینک کنم
یادت نره بهم سر بزنی ها ...
http://zibasaz4us.blogsky.com
منتظر حضور گرمت هستم

بابک یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ

خوب منم کلیه ها و قلب مو اهدا می کنم :-"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد