لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

پدر ....

بابایی دلم عجیب برات تنگ شده ... امشب بیا به خوابم ...  خیلی تنهام .... می خوام باهات حرف بزنم بابایی ... دلم گرفته....................

نظرات 3 + ارسال نظر
بابک دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ

روحشون شاد
دخترها معمولا بابائی هستند
می تونم درک کنم چقدر ناراحتی

ستایش دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ http://panahgah.blogsky.com/

فدای دلت مریم جان
امیدوارم امشب به خوابت بیاد.

مــحــمــد دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.shaqoomusic.blogsky.com

**ســــــلام • مــر یـــم • جـان خوبی انشا الله که هیچ غمی نداشته باشی انشا الله بابا تو امشب تو خواب ببینی من محمد هستم من شمه رو لینک کردم شمه هم اگه دوست دارین لینکم کنید من خیلی نگرانتم امیدوارم بهشتی بشه (چشمک)(بوس)(قلب) بهم سر بزن خوشحال می شم بایــــــــــــــــــــــبای**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد