لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

.......

میانِ کتاب‌ها گشتم
میانِ روزنامه‌های پوسیده‌ی پُرغبار،
در خاطراتِ خویش

در حافظه‌یی که دیگر مدد نمی‌کند
خود را جُستم و فردا را.

 

عجبا!
جُستجوگرم من
                   نه جُستجو شونده.
من این‌جایم و آینده
در مشت‌های من.  «شاملو»

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد خاکدوست سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام مریم جان
مرسی که منو لینکیدی
وب شما هم مثل خودت خیلی باحاله
فقط اگه ممکنه منو با اسم : ( خانه ی دوستی ) بلینک
منم شما رو با اسم ( عکس ها و یادداشت های پراکنده ) می لینکم
امیدوارم هر جا هستی خوش باشی
از اشناییتون خیلی خوشحال شدم و انشا الله در اینده بیشتر با هم اشنا میشیم
قربانت

محمد خاکدوست سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

دوباره سلام
خاستم بگم که فکر کنم اگه با نام ( فصل پنجم ) لینکتون کنم بهتره
نه؟

مرسی هر دوش خوبه

بابک سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ

آحمد جون و دوست دارم
همیشه وقتی اسمشو می شنوم یاد دشنه در دیسش میافتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد