لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

لحظه های دوستداشتنی

عکسها و یادداشتهای مریم

اتاق ته راهرو

اتاق ته راهرو همیشه مثل عبادتگاه ماسونها پر از رمز و رازه ... اتاق رئیس بزرگ ... یه مانیتور داره که به سیستم مدار بسته اتاقا متصله ! یعنی وقتی من آپ می کنم می بینه ؟ تا حالا چیزی نشنیدم بگه ... بگذریم خلاصه می گن وقتی جلسه برگزار می شه دور یه چیزی شبیه میز ناهارخوری خودمون جمع می شن و درباره ی مسائل مهمی مثل طعم  بیسکوئیت سلامت یا شکلات آیدین همراه با چای و نسکافه بحث می کنن و در ارتباط با عوارض و فروش بیشتر فضاهای تنگ شده به نتیجه قطعی می رسند... (تقریبا باید خورشید رو فراموش کرد ...) مخالفت یعنی سر و کارت می افته با اون آقا چنگال قرمزه که یه راست پرتت می کنه کارگزینی .... 

نکته **** ساعت ۲ جلسه دارم مهمترین حرفم اینه : کاربرد فناوری اطلاعات در خرید شفتالو !! 

حرکت مهم : لبخند ملایمی با پلک زدن های متوالی  

پاچه خواری : ممنوع !!! 

 قابل توجه دوربین شماره ۱۳ متعلق به اتاق من : سلام علیکم برادر رئیس !!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
بابک چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

غلط می کنه نگات می کنه یعنی چی؟
مگه زندانه اونجا؟
بزنم دک و دماعشو بشکونم مرتینخ بی ناموسِ چش چرونو
...........
اصلانم نمی خندی بهشون - فقط اخم می کنی :-"
...............
در جلسه مهمت موفق باشی عزیزم

عزیزم گفتم شاید نگاه کنه ... نمی دونم !! مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد